INFO Taller novembre 2014

DILATACIÓ
14,15 i 16 de novembre 
TALLER DE CONTACT IMPROVISACIÓ
amb Linda Bufali (Italia)
















Nivell: tots els nivells. També iniciació.
Hores: 18h (12 h  de classe + 6 h de Jam)
Preu: 60 euros. 

Oferim lloc per dormir a les cases dels de Lleida. (places limitades. Ordre d’incsripció)

DILATACIÓ
“Allargar, engrandir,augmentar, aixemplar, estirar,ampliar...”

Portarem amb nosaltres aquesta paraula, dilatació, per a donar
temps a la dansa.
Ens preguntarem quan acaba realment el moviment i com aquest 
ressona en la dansa en contacte.
Donar-se temps per a crear espais, respirs, pauses dins de les 
quals improvisar i sobretot escoltar què està passant.

Què és possible controlar i què no?
Quan puc escollir i quan en canvi no hi ha temps i només em resta 
que confiar en el seguir, fluir, caure?
Pes, momentum, escolta, espirals.

LINDA BUFALI
Quan estava intentant estudiar teatre, el 1998, em vaig topar amb aquesta “estranya dansa”. Després de pocs anys me’n vaig adonar que seguia allà, suant, caient, rient i sentint. Aleshores vaig decidir aprofundir en la dansa, entrant en el fantasmagòric món dels tallers i festivals, topant amb estranys professors que em van ajudar a suar, caure, riure i sentir encara millor.
Donaria el que fos per a oblidar-ho tot i així poder tornar a començar, emprendre el viatge un altre vegada! Però no és possible.
Porto ensenyant des de 2008 i és una mica com fer el viatge des del començament, coneixent el camí però portant un equipatge diferent amb mi; i sempre esperant topar alguna cosa interessant.

Alguns dels professors que vaig conèixer durant el meu viatge:
Javier Cura, Ivan Wolf, Frey Faust, Ray Chung, Itay Yatuv, Norberto Presta, Sabine Uitz, Paola Lattanzi, Gabriella Maiorino, Rossella Fiumi, Fabiana Capriotti, Jonatan Surrenti, Simonetta Alessandri, Rick Nodine, Charlie Morissey, Kathlenn Delaney, Leilani Waiss, Urs Stauffer, Simona Bertozzi, Asaf Bachrach, Katia Mustonen, Aaron Brando.




Horaris:

Divendres: Jam a les 20,30h

Dissabte: Taller: de 10 a 13h / Dinar: 13,30h / Taller: de 15,30 a 18,30h / Sopar: 19h / Jam: 20,30h

Diumenge: Taller: de 10 a 13h / Dinar: 13,30h / Taller: de 15,30 a 19h / Jam: 19,30h

Organització menjades: L'organització comprarà el menjar (vegetarià, làctics i ous). 


Preu taller: 60€
Menjades: 12€ 

LLOC: Escola Ciutat Jardí de Lleida . C/ Carmel Fenech, s/n

INSCRIPCIÓ:
Per tal d’inscriure’s al curs cal emplenar el formulari que trobareu al següent enllaç i realitzar el pagament del curs al compte:  

ES73 3140-0001-96-001-19040-00 (CAIXA DE GUISSONA)
indicant el vostre nom.

Enllaç INSCRIPCIÓ